Dział Obsługi Klienta powstał dla poprawy jakości świadczonych usług zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.
W jednym miejscu można teraz załatwić wiele rozmaitych spraw związanych m.in. z:
- przyłączeniem nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- załatwieniem spraw w zakresie zawierania umów na dostawą wody i odbiór ścieków,
- przekazaniem wskazań wodomierza,
- reklamacją rachunków wystawionych przez OPWiK i regulowaniem należności,
- awariami sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- zleceniem usług świadczonych przez OPWiK w Ostrołęce sp. z o. o.,
- Nasze przesłanie to świadczenie usług na rzecz klienta, które będą równie wysokiej jakości jak dostarczana przez nas woda.
Opłatę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki można uiścić w kasie Spółki Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 14:00
Należność można również uregulować przelewem na konto:
Bank Pekao S.A. 78 1240 5787 1111 0010 8720 5632