Powiadomienia efaktura/SMS

OPWiK Sp. z o.o. wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu Klientów zaprasza do aktywacji bezpłatnej usługi „POWIADOMIENIA E-FAKTURA/SMS”, która jest kolejnym krokiem zmierzającym do poszerzenia kontaktu z klientem oraz usprawnienia jego obsługi.

Usługa E-faktura - będzie wystawiana na podstawie odczytu wykonanego przez inkasenta, a następnie wysyłana na adres e-mail Odbiorcy. Usługa sprawi, że dostęp do faktury będzie możliwy ze znacznym wyprzedzeniem (eliminuje się czas doręczenia) oraz uzyskuje się pewność, że e-faktura nie zginie, a dane Odbiorcy nie trafią w niepowołane ręce (e-faktura jest udostępniana wyłącznie konkretnemu Odbiorcy).

Usługa SMS - informuje Państwa o awariach, wystawionych fakturach oraz bieżącym saldzie w formie elektronicznej.
 

Jak skorzystać z bezpłatnej usługi „POWIADOMIENIA E-FAKTURA/SMS”?

Z usługi może skorzystać każdy odbiorca, który ma podpisaną umowę o dostarczenie wody i/lub odprowadzanie ścieków z OPWiK Sp. z o.o.

Wystarczy złożyć oświadczenie o jej akceptacji – należy podać imię i nazwisko lub nazwę odbiorcy usług, adres zamieszkania i numer kontrahenta.

 

Zgłoszenia do systemu powiadomień przyjmowane są:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta, ul. Kurpiowska 21, 07- 410 Ostrołęka
  • pisemnie na adres OPWiK Sp. z o.o. ul. Kurpiowska 21, 07-410 Ostrołęka
  • w formie elektronicznej: poprzez wydrukowanie i wypełnienie oświadczenia znajdującego się na stronie internetowej http://opwik.pl/powiadomienia, a następnie wysłanie deklaracji na adres ebok@opwik.pl

 


Dodatkowe informacje o usłudze „POWIADOMIENIA E-FAKTURA/SMS” można uzyskać pod numerem telefonu: 29 769 47 57, albo w Dziale Obsługi Klienta przy ulicy Kurpiowskiej 21, 07-410 Ostrołęka