eBOK
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. podnosząc standardy obsługi Klienta, w ramach wdrożenia nowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego, oferuje Państwu możliwość korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
• sprawdzanie i podawanie odczytów wodomierzy;
• dostęp do faktur i not odsetkowych bieżących oraz za poprzednie okresy;
• wydrukowanie faktur i sprawdzenie aktualnego stanu rozrachunków;
• zgłoszenie akceptacji E-FAKTURY, zmianę adresu e-mail dla E-FAKTURY, wycofanie akceptacji E-FAKTURY;
• dostęp do treści zawartej umowy na wodę i/lub ścieki oraz sprawdzenie numeru wodomierza przyporządkowanego do umowy;
• wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenie awarii, reklamacje jakości wody, zmiany danych strony umowy (sprawdzenie historii dokumentów wysyłanych do Spółki za pośrednictwem eBOK).
UWAGA! Dostęp do eBOK jest możliwy wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.
Załóż konto w e-BOK w kilku prostych krokach:
1. Wejdź na stronę internetową: https://ebok.opwik.pl
2. Kliknij przycisk „Zarejestruj się”.
3. Podaj w formularzu zgłoszeniowym: numer nabywcy, nr faktury, adres e-mail oraz nr tel. kom.
4. Zapoznaj się z treścią Regulaminu i zaznacz okienko akceptacji.
5. Przepisz kod z obrazka i kliknij wyślij.
6. Po wysłaniu wypełnionego formularza, na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail, w ciągu 12 h, Usługobiorca otrzyma informację zwrotną, zawierającą link aktywacyjny.