eBOK

11-12-2024

eBOK

Szanowni Klienci

Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. przypomina i zachęca do skorzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) w ramach wdrożenia nowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego

 Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
•   sprawdzanie i podawanie odczytów wodomierzy;
•   dostęp do faktur i not odsetkowych bieżących oraz za poprzednie okresy;
•   wydrukowanie faktur i sprawdzenie aktualnego stanu rozrachunków;
•    dostęp do treści zawartej umowy na wodę i/lub ścieki oraz sprawdzenie numeru wodomierza przyporządkowanego do umowy;
•    wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenie awarii, reklamacje jakości wody, zmiany danych strony umowy (sprawdzenie historii dokumentów wysyłanych do Spółki za pośrednictwem eBOK).
UWAGA! Dostęp do eBOK jest możliwy wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.
Załóż konto w e-BOK w kilku prostych krokach:
1.   Wejdź na stronę internetową: https://ebok.opwik.pl
2.   Kliknij przycisk „Zarejestruj się”.
3.  Podaj w formularzu zgłoszeniowym: numer nabywcy, nr faktury, adres e-mail oraz nr tel. kom.
4.  Zapoznaj się z treścią Regulaminu i zaznacz okienko akceptacji.
5.  Przepisz kod z obrazka i kliknij wyślij.
6.  Po wysłaniu wypełnionego formularza, na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail, w ciągu 12 h, Usługobiorca otrzyma informację zwrotną, zawierającą link aktywacyjny.