Specjalista ds. administracji w Dziale Obsługi Klienta - ZAKOŃCZONY

Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zgłasza zapotrzebowanie na stanowisko

 

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA

 

Informacje ogólne:

  • wymiar etatu - pełny wymiar czasu pracy,
  • rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (w okresie późniejszym możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony).

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, ochrona środowiska,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość przepisów prawnych: ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców,
  • dobra znajomość zagadnień w dziedzinie ochrony środowiska,
  • znajomość regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
  • znajomość kodeksu spółek handlowych,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego ze szczególnym uwzględnieniem spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego,
  • umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystania ich w praktyce.

Zakres realizowanych zadań:

  • profesjonalna i rzetelna obsługa odbiorców,
  • optymalizacja sprzedaży wody i odprowadzania ścieków,
  • przygotowywanie oraz aktualizowanie umów z odbiorcami,
  • przygotowywanie faktur do wysyłki,
  • obsługa programu informatycznego w zakresie gospodarki wodomierzowej oraz rozliczania i obsługi odbiorców,
  • przyjmowanie i importowanie danych z odczytów wodomierzy,
  • prowadzenie ewidencji oraz rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie,
  • przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,
  • monitorowanie ważności cech legalizacyjnych wodomierzy,
  • wykrywanie nielegalnych przyłączy do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej,
  • współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami.

     Wymagane dokumenty:

  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom, zaświadczenie o stanie ukończonych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
  • kserokopie świadectw pracy,
  • mile widziane referencje,

 

Sposób aplikacji:

  • dokumenty należy dostarczyć osobiście lub pocztą na adres: Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.  07-410 Ostrołęka lub na adres mailowy: sekretariat@opwik.pl, w terminie do dnia 14 sierpnia 2019r.

 

 

Rozmowa z kandydatami odbędzie się po telefonicznym uzgodnieniu terminu.

Dodatkowych informacji udziela Dział Organizacji i Spraw Pracowniczych nr tel. 29 769 47 54.

 

Spółka może w każdym czasie zakończyć postępowanie rekrutacyjne bez podania przyczyny, bez wyłonienia kandydata.

 

Złożone przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane przez OPWiK Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. administracji w Dziale Obsługi Klienta.

Wzięcie udziału w rekrutacji wymaga uprzedniego zapoznania z poniższą KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH DLA kandydata o pracę. 


W przypadku podania danych osobowych innych niż wymagane w powyższym ogłoszeniu o pracę na stanowisko Specjalista ds. administracji w Dziale Obsługi Klienta, należy do składanej dokumentacji dołączyć zgodę na przetwarzanie tych danych.