Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zgłasza zapotrzebowanie na stanowisko
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA
Informacje ogólne:
- wymiar etatu - pełny wymiar czasu pracy,
- rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (w okresie późniejszym możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, ochrona środowiska,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- znajomość przepisów prawnych: ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców,
- dobra znajomość zagadnień w dziedzinie ochrony środowiska,
- znajomość regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
- znajomość kodeksu spółek handlowych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego ze szczególnym uwzględnieniem spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego,
- umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystania ich w praktyce.
Zakres realizowanych zadań:
- profesjonalna i rzetelna obsługa odbiorców,
- optymalizacja sprzedaży wody i odprowadzania ścieków,
- przygotowywanie oraz aktualizowanie umów z odbiorcami,
- przygotowywanie faktur do wysyłki,
- obsługa programu informatycznego w zakresie gospodarki wodomierzowej oraz rozliczania i obsługi odbiorców,
- przyjmowanie i importowanie danych z odczytów wodomierzy,
- prowadzenie ewidencji oraz rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie,
- przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,
- monitorowanie ważności cech legalizacyjnych wodomierzy,
- wykrywanie nielegalnych przyłączy do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej,
- współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami.
Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom, zaświadczenie o stanie ukończonych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
- kserokopie świadectw pracy,
- mile widziane referencje,
Sposób aplikacji:
- dokumenty należy dostarczyć osobiście lub pocztą na adres: Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. 07-410 Ostrołęka lub na adres mailowy: sekretariat@opwik.pl, w terminie do dnia 14 sierpnia 2019r.
Rozmowa z kandydatami odbędzie się po telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Dodatkowych informacji udziela Dział Organizacji i Spraw Pracowniczych nr tel. 29 769 47 54.
Spółka może w każdym czasie zakończyć postępowanie rekrutacyjne bez podania przyczyny, bez wyłonienia kandydata.
Złożone przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane przez OPWiK Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. administracji w Dziale Obsługi Klienta.
Wzięcie udziału w rekrutacji wymaga uprzedniego zapoznania z poniższą KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH DLA kandydata o pracę.
W przypadku podania danych osobowych innych niż wymagane w powyższym ogłoszeniu o pracę na stanowisko Specjalista ds. administracji w Dziale Obsługi Klienta, należy do składanej dokumentacji dołączyć zgodę na przetwarzanie tych danych.